ماجدی: قلعه نویی حق دارد سر بازیکنان فریاد بزند

ماجدی: قلعه نویی حق دارد سر بازیکنان فریاد بزند




 

 


ماجدی: قلعه نویی حق دارد سر بازیکنان فریاد بزند


تاریخ : سه شنبه ،
27 فروردین 1392

سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: امير قلعه‌نويي به عنوان استاد و سرمربي تيم حق دارد سر بازيکنان فرياد بزند.


ميرشاد ماجدي در حاشيه جلسه مديران باشگاه‌ها در مورد اينکه چرا فتح‌الله‌زاده يا نماينده باشگاه استقلال در اين جلسه شرکت نکرد گفت: من در جريان اين جلسه نبودم حتما مديرعامل باشگاه در جريان بوده و نامه‌ فدراسيون را در اين خصوص ديده است. فتح‌الله‌زاده خودش يا نماينده‌اش را در صورت صلاحديد به اين جلسه مي‌فرستاد.

به گزارش فارس ، وي در مورد برگزاري برنامه‌هاي ليگ در دو هفته پاياني گفت: از روز اول گفته بودم که نبايد در اين 15 روز 5 بازي براي ما بگذارند زيرا به اين ترتيب ما و ليگ و هم تيم ملي که در خرداد 3 بازي حساس دارد ضرر مي‌کند. ما سه روز يکبار بازي کرديم و برنامه ليگ را درست يا غلط پيش برديم اما اکنون بازيکنان ما بايد آرامش و استراحت داشته باشند. اکنون ما بايد در روزهاي سوم، دهم و پانزدهم و بيستم ارديبهشت ماه بازي کنيم. بازيکنان ما بايد آسايش و استراحت لازم را داشته باشند.

ماجدي در مورد 18 تيمي ماندن ليگ برتر گفت: من نظر باشگاه استقلال را نمي‌گويم زيرا باشگاه استقلال نظرش را توسط مديرعامل بيان مي‌کند اما نظر خودم اين است که وقتي در مرداد ماه پارسال قرار بود ليگ شروع شود اعلام کردند که ليگ بايد 16 تيمي شود و اين مسئله مصوب شد. اکنون که مي‌خواهيم ليگ را دوباره 18 تيمي کنيم پس بهتر است واژه حرفه‌اي را از فوتبال خود حذف کنيم و بگوييم ليگ فوتبال نگوييم ليگ حرفه‌اي.

سرپرست استقلال در مورد اينکه قائم مقام باشگاه گهر خواستار برگزاري اين ديدار با استقلال در شهر دورود شده بود گفت: براي ايشان احترام قائلم. ما در يک برنامه تلويزيوني هم صحبت کرديم و ايشان گفتند حالا که قرار است بازي بدون تماشاگر برگزار شود پس بهتر است استقلال بيايد و در دورود بازي کند. من پشت يک ماشين خواندم که دو دوتا 16 تا مي‌شود کي به کيه. ظاهرا اين کي به کيه اکنون وارد فوتبال ايران شده است و بهتر است به جاي اينکه بگوييم دو دوتا 4 تا مي شود مي‌توانيم هر عددي که دلخواه ما است را مقابل دو دوتا بگذاريم اما با اين تفکر در فوتبال آسيا به جايي نمي‌رسيم. مدام قانون را مي‌خواهيم دور بزنيم و قانون يک خطي شده و بي‌نهايت مقررات داريم. مقرراتي که قابل تغيير است.

وي در مورد همزماني ديدار‌هاي دو هفته پاياني ليگ گفت: استقلال هم در صورت همزماني سود مي‌کند زيرا وقتي تيمي زودتر از ما بازي مي‌کند ممکن است براي بازيکنان ما نتيجه آن تيم استرس ايجاد کند ما هم در ليگ برتر و هم در ليگ قهرمانان آسيا صدر‌نشين هستيم و نمي‌خواهيم که براي همزماني مسابقات بازيکنان ما 5 روز استراحت لازم را نداشته باشند. بايد ديد ملي داشته باشيم. نبايد مقررات را هم دور بزنيم و قانون و مصوبه‌اي که هيئت رئيسه آن را امضا کرده‌اند را ناديده بگيريم زيرا اين مسئله به شخصيت امضا کنندگان آن مصوبه بر مي‌خورد.

ماجدي در مورد بي‌برنامگي فوتبال ما و ضررش به تيم ملي گفت: نبايد آتو به دست ديگران بدهيم. کي‌‌روش آمده است که براي ما برنامه‌ريزي کند اما آنقدر بد کار مي‌کنيم که او نيز بي‌انگيزه شده و برنامه‌اش را تغيير مي‌دهد. کي‌روش اکنون از فوتبال ايراني الگو مي‌گيرد و به جاي اينکه ما از کي‌روش حرفه‌اي استفاده کنيم او با فوتبال ما آماتور برخورد مي‌کند. خيلي از مربي‌هاي ديگر هم که به فوتبال ايران آمده‌اند چنين رفتاري را انجام دادند.

سرپرست استقلال در مورد پنالتي روي ايمان موسوي در بازي با سپاهان گفت: من بعد از بازي به بيمارستان منتقل شدم و فيلم بازي را هنوز نديدم. اما احساسم اين بود که خطا روي موسوي پنالتي است.

ماجدي در مورد درگيري لفظي ايمان موسوي، فرزاد حاتمي با امير قلعه‌نويي گفت: از کلمه درگيري لفظي استفاده نکنيد زيرا اينها استاد و شاگرد هستند. قلعه‌نويي استاد است و حق دارد که فرياد بزند و از آنها پاسخ بخواهد مثل شاگرد و استادي که در سر کلاس هستند و استاد از شاگرد توضيح مي‌خواهد. قلعه‌نويي هم حرفي زده که ديگران بايد از آن تمکين کنند.

سرپرست کميته جوانان فدراسيون فوتبال در مورد انتخاب سرمربي براي تيم ملي جوانان گفت: براي آنکه زمان را از دست ندهيم از دوستي و ساير عزيزان خواستيم که کارهاي استعداد‌يابي را انجام دهند تا مقدماتي جوانان که در مهرماه برگزار مي‌شود استعداد‌يابي‌ها انجام شود. سرمربيگري را هم به دوستي مي‌دهيم البته عجله‌اي براي انتخاب سرمربي تيم جوانان نداريم و مي‌خواهيم در آرامش و با تمرکز سرمربي را انتخاب کنيم و به دوستي هم گفته‌ايم که تمرکزش بر روي تيم نوجوانان باشد و در کنار آن هم راهي براي تيم جوانان باقي بگذارد.



کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل